Riverdale


I dag så jeg ferdig Netflixserien Riverdale og da jeg kom til episode 12, hvor alt så ut til å gå bra, tenkte jeg:
-Endelig en serie som slutter mens leken er god! 
Men så tenkte jeg litt videre og ble litt trist, fordi jeg kom til å savne disse karakterene littegrann. Derfor tenkte jeg litt videre:
-Hvorfor kan de ikke lage flere sesonger av Riverdale, men med en ny sjanger for hver sesong? 
Jeg tok meg dermed friheten til å lage noen forslag. En Telenovela, en med en tydlige Gossip Girl-vibe, En artig liten gladsak fra 90-tallet, og en som kan føye seg i rekken med Vampire Diaries og Teen Wolf. Ganske fornøyd skulle jeg til å ekse ut Netflix og gjøre noe fornuftig i stedet, da jeg så at min neste og siste episode begynte om 15 sekunder. Drømmen om en verdig avslutning av Rivrdale falt sammen, men jeg håper virkelig at Sesong 2 kanskje blir litt Glee-inspirert.








Kommentarer

Populære innlegg