3 gode ting som har skjedd i dag!

Inspirert av podcasten Krisemøte, kommer det nå (overraskende nok), et innlegg om tre gode ting som har skjedd i dag.

1. Time hos Refleksologen
Det første som skjedde i dag, var at jeg hadde time hos refleksologen! Siden i vinter har jeg gått hos en refleksolog som har fikset kropp og sinn. Hun klemmer på nervene og får kroppen til å jobbe riktig, og det trengte jeg virkelig i dag. Hun er også kjempefin å prate med, og bare en "hei hei, hvordan går det" fra henne, kan gjøre en tung regnværsdag ganske så god.

2. Fikk skrevet en masse sheit
Man kan ikke bli kjendisblogger uten å poste innlegg, så i dag har jeg begynt å skrive på noen anmeldelser av kulturelt kaliber. Må finpusse litt på dette før jeg poster det og håper det faller i smak!
Har ellers skrevet en god dose mails og tekstmeldinger, men det får være en øvelse mot det store gjennombruddet.

3. Tok ei treningsøkt på tampen av en god dag
I dag ble Avaldnes IL-genseren brukt til det den egentlig er lagd for å brukes til, nemlig fysisk aktivitet.
Det er få plagg som gir meg så mye selvtillit som jeg gjør i den genseren, og jeg jogget neeeeesten 3 km. Tror det var takket være den magiske genseren. Jeg er litt usikker på hvor magien kommer fra, men kan være at jeg endelig føler meg like kul som håndballjentene fra ungdomsskolen, at jeg føler meg sprek og som en del av et lag. Dessverre så er lagvenninnene mine noen jeg har aldri har møtt, 397,3 km. unna. Men det velger jeg å ikke fokusere så mye på.

Bonus 1
En annen god ting som skjedde i dag, var at jeg lagde taco til muttern og meg. Det beviser at selv regnværsdager kan være ganske så ålreit!

Bonus 2
Så en hakkespett på joggeturen min, besteforeldrene mine ble så glade for at den fremdeles levde, ettersom de ikke hadde sett den siden i fjor. Et herlig gjensyn der ja. 

Kommentarer

Populære innlegg